Інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права здобувати її за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами.
Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 № 1187 (зі змінами і доповненнями, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 10.05.2018 №347), Указу Президента №401/2017 від 2.12.2017р., Листів МОН: № 1/13094-23 від 31.08.2023 “Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2023/2024 навчальному році”, № 1/11479-23 від 03.08.2023 “Про методичні рекомендації “Безпечне освітнє середовище: Надання індивідуальної підтримки учням з особливими освітніми потребами під час підготовки до реагування на надзвичайні ситуації” (розроблені ДУ “Український інститут розвитку освіти”) передбачено, що заклад освіти повинен забезпечити доступність навчальних приміщень для осіб з особливими потребами, зокрема безперешкодний доступ до будівлі, навчальних класів та іншої інфраструктури відповідно до державних норм, правил і стандартів, що підтверджено фахівцями з питань технічного обстеження будівель і споруд, які мають кваліфікаційний сертифікат уповноважений на проведення зазначених обстежень.
Підтримкою студентів, зокрема з обмеженнями повсякденного функціонування займається ряд підрозділів:
- адміністрація
- завідувачі відділень
- куратор групи
- психолог
- юрист
- соціальний педагог
- технічний центр
- спеціаліст з цивільного захисту
- бухгалтерія
- студентське самоврядування
- профком студентів.
Для осіб із вадами слуху можуть залучатися сурдоперекладачі, осіб з вадами зору – помічники із супроводу по території Коледжу. Для осіб, які мають порушення опорно-рухового апарату, наявний пандус та зручні аудиторії на першому поверсі.
Національна стратегія розвитку інклюзивного навчання на період до 2029 р.